pingvinerna

Alla inlägg under oktober 2011

Av Stina & Hanna - 10 oktober 2011 18:25


HEJSAN,

Nu sitter jag och myser med Charlie. 

För ni som inte vet vem Charlie är, så är det VÄRLDENS gulligaste Hund!!

Så här får ni se han;

                                     


// Stina " charlie´s mamma "

pingvinerna  

Av Stina & Hanna - 10 oktober 2011 11:38

Nu är vi i skolan och dampar lite på rasten. Men snart är det matte   

Lunchen var sådär och svenskan var rolig.

Men nu måste vi dra till matten så inte Git blir arg   


    Stina Hanna & Matilda :)

// Stina & Hanna

pingvinerna   

Av Stina & Hanna - 9 oktober 2011 20:11

Hej,

 nu sitter jag i sängen igen, fast denna gången halv sover jag är jätte trött varit på kick off hela helgen men det vet ni redan :)

men nu ska jag gå in på skype och sen vet jag inte

men puss och kram.


//hanna

pingvinerna  

Av Stina & Hanna - 9 oktober 2011 16:48

Tjenare,

Idag har vi tränat i 2 timmar sedan åkte jag hem och åt och nu är man skiiiiiiiiiiiiiiiit trött.

Tur att skype finns så man har lite roligt iallafall;)


//Stina

pingvinerna  



  

Av Stina & Hanna - 8 oktober 2011 09:59

Hejsan alla glada människor!

Det är lördag och vi är i skolan ?!   

Det är invigning  

Men ikväll är det dags föööööööööör..... KICK OFF!!!

 

// Hanna & Stina 

pingvinerna   

Av Stina & Hanna - 7 oktober 2011 18:37

  HAHAHAHAH :D

en vacker bild på mig och Hanna xD


//Stina

Pingvinerna   

Av Stina & Hanna - 7 oktober 2011 18:31

Hej,

 nu sitter jag här i sängen och väntar på att pizzan ska komma :)

har inte gjort så mycket sen Stina och Sanna gick!

få se om det kommer ett inlägg senare!

 Stina kanske skriver annars kommer det i morgon.


//Hanna

 pingvinerna     Jag tycker att bilden passar in:D

Av Stina & Hanna - 7 oktober 2011 15:37

Hej,

Just nu är vi med Sanna och det är hon som har fixat designen och vi ska fixa lite till med headern.

Vi tipsar er om Sanna´s blogg; http://zannnna.bloggplatsen.se/


   

// Hanna & Stina

Pingvinerna   

Presentation


Hanna och Stina
3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards