pingvinerna

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2011

Plugga:(

Av Stina & Hanna - 17 oktober 2011 19:46

Hej ,

nu sitter jag och övar fysik ,inte det roligaste i världen men man måste ju  

Idag har jag varit med elin, vi skulle ha gjort läxerna men så blev det inte! vi stack ner till stina och karolina i stället. för dom sa att Maria Montazami och någon mer va här för den killen som dog men när vi kom ner så va dom inte där! men vi träfade några fotografer som ville att vi skulle ta kort på dom karro tog 3st bilder och elin tog minst 10st men det va kul en då!! sen så gick vi till någon grej men vi stanade inte så länge innan vi gick hem igen!


//hanna

pingvinerna  

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stina & Hanna - 9 januari 2012 17:27


Som ni märker så har vi inte bloggat på ett tag nu... Vi har typ tröttnat på det.. Men nu är vi här igen ;) Detta lär ju vara det sista inlägget.. om vi inte har tråkigt någon dag o ch då kanske man kan sitta o skriiva lite ;) HAHAHHa ;D btw ...

Av Stina & Hanna - 7 december 2011 16:53


Tänkte att jag skulle blogga lite eftersom självaste pingvinerna inte har bloggat på ett tag... Ett långt tag... ;) Jag heter Sanna Persson och är deras kompis! Ja, vet inte riktigt vad mer jag ska skriva! Pingvinerna är bäst!  Här kommer en bild...

Av Stina & Hanna - 11 november 2011 23:50

OMG, i´m gonna die! :O Det är 11-11-11 ( 2011-november-11 ) och det är dags att sova över med oss! pingvinerna in POWER! överenergi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!   // Stina & Hanna pingvinerna    ...

Av Stina & Hanna - 10 november 2011 15:14

  Vi är mkt ledsna att vi inte har skrivit på länge men nu kommer det efter längtade inlägget!! :D:D Idag är vi (pingvinerna) och vi fikar "Hanna´s special" :D sorry det blir ingen bild för vi orkar inte ta någon :P   //Hanna & Stina pingvi...

Av Stina & Hanna - 29 oktober 2011 12:22


Halloj! nu sitter man och skypar med Ester och snart ska jag till Karolina, fast jag måste städa rummet först:(   gammal bild:(   //Stina pingvinerna   ...

Presentation


Hanna och Stina
3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards