pingvinerna

Alla inlägg under oktober 2011

Av Stina & Hanna - 18 oktober 2011 21:00

Tjenare,

kom precis hem efter matchen mot P-98, det gick hyvsat;)

8-6 blev det  till killarna :D

Nu skypar men lite ;)

  

nu bjuder vi er på en vacker bild på mig och Hanna :D


// Stina

pingvinerna  

Av Stina & Hanna - 18 oktober 2011 15:45

HEJSAN!!!

Idag är jag med Karro;)

Vi har fikat riskakor och digestive-kex :)

Tagga match idag!!   

  Bara så ni vet så är det cooooooooolingar på bild ;)


// Stina

pingvinerna   

Av Stina & Hanna - 17 oktober 2011 19:46

Hej ,

nu sitter jag och övar fysik ,inte det roligaste i världen men man måste ju  

Idag har jag varit med elin, vi skulle ha gjort läxerna men så blev det inte! vi stack ner till stina och karolina i stället. för dom sa att Maria Montazami och någon mer va här för den killen som dog men när vi kom ner så va dom inte där! men vi träfade några fotografer som ville att vi skulle ta kort på dom karro tog 3st bilder och elin tog minst 10st men det va kul en då!! sen så gick vi till någon grej men vi stanade inte så länge innan vi gick hem igen!


//hanna

pingvinerna  

 



Av Stina & Hanna - 15 oktober 2011 23:02

IHIHIHIH redigerat lite ;)

 


// Stina

pingvinerna  

Av Stina & Hanna - 15 oktober 2011 21:37

hej förlåt att jag inte har skrivit men har inte orkat!  

men nu kommer ett litet inlägg!

just nu sitter jag och skypar  med conne, Stina, ester och erik!

idag har jag varit med sanna. kommer lite bilder nu från i dag! :)


//hanna

pingvinerna  



     

Av Stina & Hanna - 14 oktober 2011 15:19

HEJSAN,

Idag är jag med Sanna & Karolina & Ester.

Vi har fikat i ungefär en halvtimme.

Här ser ni datanördarna på en fin bild ;)

 

HHAHAHAHHAHAHAHAH

 

// Stina

pingvinerna  

Av Stina & Hanna - 13 oktober 2011 15:01

Hejsan alla bloggläsare,

Idag är VI med Ester  

Så coola är vi xD

  Hannnnnnnnnnnnnna                Stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiina     Essssssssssssssssster


// stina & hanna

pingvinerna  

Av Stina & Hanna - 11 oktober 2011 16:50

Tjena,

det är Stina som skriver, hiihih, jag sitter och skypar med Karolina och Matilda ;D

nu ska ni se en vacker bild på coolingarna :D

 

inte så stor men jag hoppas att ni ser ändå;)


//Stina

pingvinerna  

Presentation


Hanna och Stina
3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards